Annette Storvang

Profilbillede af Annette

Dagplejer Annette Storvang

Jeg lægger stor vægt på, at dagen starter stille og rolig med trygge og faste rammer, at de får omsorg, nærvær og tryghed, at hvert barn bliver stimuleret og aktiveret på dets niveau, og at barnet rustes til at kunne klare sig videre i tilværelsen.

Livet i dagplejen

I min hverdag som dagplejer, lægger jeg stor vægt på at dagen starter stille og rolig, at børnene får en god og rolig dag med genkendelige og faste rammer, hvilket giver mulig for at barnet bliver tryg og dermed  har mulighed for at kunne trives og udvikle sig.
Jeg værdsætter omsorg, nærvær, tryghed ærlighed og tålmodighed.
Børnene vil blive modtaget med et smil og åbne arme.

Hvert barn bliver stimuleret og aktiveret på deres niveau og jeg prioriterer at barnet rustes til at kunne klare sig videre i tilværelsen, ved at styrke deres selvhjulpenhed både ift. af og påklædning samt i de sociale sammenhæng.
Jeg sætter stor pris på at støtte de små i deres forskellige personligheder til videre udvikling.

Rammer jeg tilbyder

Jeg bor på en gård i Rørbæk. Vi har høns og katte.
Jeg har en stor gang, køkken og legeværelse hvor børnene hygger og leger.
Jeg har en stor lukket have med mange forskellige aktiviteter.
Vi er ude hver dag hele året rundt. Vi går også tur eller cykler på besøg i vores børnehave, samt besøger mine kollegaer.

Vores samarbejde omkring jeres barn

Jeg lægger stor vægt på et godt samarbejde med børnenes forældre, så vi kan få nogle glade, trygge og positive børn. Hvilket betyder at jeg vægter de enkelte samtaler med forældrene dagligt meget højt.

Det der optager mig

Det er vigtigt for mig at hvert barn har det godt og at børnene lærer at være gode kammerater og leger godt sammen.
Jeg prioriterer meget at hjælpe børnene til at blive selvhjulpne, så de kan blive klar til at starte i børnehaven. Jeg vægter også naturen og udelivet meget højt.
Jeg arbejder med ICDP og baby tegn.

anne65r7@rkom.dk

Skovmosevej 41 i Rørbæk, 9500 Hobro

Mandag til torsdag fra kl. 6.45 til 16.30 og fredag til 15.45

Annette har katte og høns udenfor.

Annette er tilknyttet Minigræshopperne som har legestue i Rørbæk Multihal på fredage i ulige uger.

Grundkursus, Suppleringskursus, Løfteteknik, Kost, Leg - bevægelse og udvikling, Psykologi, Sang, Musik, Motorik, Reggio Emilia, Babytegn, Sprogklar, Kommunikation, ICDP, Børns udtryksformer, 8 læreplaner, Leg og læring, Samspil og relationer i pædagogisk arbejde samt Førstehjælp.

Uanmeldt tilsyn 2020

Anmeldt tilsyn 2020