Logo for dagplejere og børnehaver i Rebild Syd

AULA

Ikon med en desktop computer.  AULA

Fra 14. december 2020 anvemnder vi AULA til at registrere dit barns fremmøde, til fremvisning af stamkort og daglig kommunikation. Du skal bl.a. bruge AULA til at finde legelister, registrere sygdom, til- og afmelde ferie, oprette fridage og meget mere.

Det er også i AULA du finder en opslagstavle med aktuelle nyheder og en opdateret aktivitetsoversigt. Dagen efter dit barn er startet hos os kan vi åbne for din adgang til AULA.

Du finder AULA  på adressen aula.dk , og du skal bruge dit NEM-ID første gang du logger på. Introduktion og vejledninger til AULA har vi samlet til dig her.

Vi anbefaler du anvender den app som er udviklet til AULA. Den kan hentes til Android-telefoner via Google Play og til iPhone via Appstore.