Vejledning til AULA

Velkommen til AULA

Fra d. 14. december skifter vi fra Tabulex Institution til AULA, i lighed med alle andre børnehaver, vuggestuer og dagplejer i Rebild Kommune. Vi glæder os til at bruge den nye platform sammen med forældregruppen, men vi ved også, at et skift til en ny platform kan give udfordringer.

Her på siden har vi samlet en række vejledninger - både som video og tekst - som kan hjælpe dig i gang med at bruge AULA.

Har du spørgsmål som ikke er besvaret i materialet, så er du velkommen til at skrive til Jesper på ijejo@rebild.dk

Vi anbefaler du henter AULA-app'en til din smartphone

Link til AULA's app i Apple AppStore

Link til AULA's app i Google Play

Vejledninger

Her har vi samlet de absolut vigtigste vejledninger til funktioner i AULA. Det er alle sammen nogen vi ved du vil få brug for. Vil du gerne printe vejledningerne ud, så kan du hente dem i PDF-format nederst her på side.

Log på AULA via en computer

Vejledning til at logge på AULA via PC

Log på AULA via en app

Ret dine kontaktoplysninger

Vejledning til hvordan man retter kontaktoplysninger i AULA

Tilpas dine notifikationer

Vejledning til tilpasning af notifikationer i AULA

Brug komme-gå-funktionen

Vejledning til at bruge komme-gå-funktionen i AULA

Indmeld ferie i AULA

Vejledning til hvordan du indmelder barnets ferie i AULA

Opret en besked i AULA

Vejledning til at oprette en besked i AULA

Første gang du logger på AULA

Vi anbefaler du henter AULA-app'en til din smartphone. du finder links øverst på siden. Videoen her viser de trin du skal igennem første gang du logger på AULA via app'en.

Beskeder i AULA

Her får du en introduktion til beskeder i AULA. Ønsker du at skrive til pædagogerne i børnehave eller vuggestue skal du benytte de Fællespostkasser vi har oprettet i AULA.

Kalenderen i AULA

Efterhånden som vi kommer i gang med at anvende AULA sammen med Jer, så vil kalenderen i AULA blive opdateret med aktuelle begivenheder som vedrører dit barn. Personalet begynder først at anvende kalenderen i januar 2021.

Opslag og grupper

Her kan du se hvordan opslag og grupper fungerer i AULA, og hvordan du kan skifte mellem de forskellige grupper.

Log på AULA via en computer

Log på AULA via en app