Logo for dagplejere og børnehaver i Rebild Syd

Koordineret pasning

Ikon med kalender.  Koordineret pasning

I Rebild Kommune er der koordineret pasning i ugen mellem jul og nytår, i de tre dage op til påske, dagen efter Kr. Himmelfart og i sommerferiens uge 29 og 30. har du brug for koordineret pasning kræver det ALTID tilmelding.

Pasning varetages på skift af institutionerne i hele Distrikt Rebild Syd (Tuen i Haverslev, Kløvermarken i Ravnkilde, SFO SPiLOPPEN på Sortebakkeskolen, og Børnehaverne Rebild Syd.)

Pasning d. 31. december varetages af én institution for alle børn i Rebild Kommune. Denne opgave går på skift mellem alle institutioner. Alle ferie- og lukkedage finder du i AULA.

Er det en anden institution som har åbent, så får du en personlig meddelelse i AULA omkring tilmelding til pasning.

HUSK: Du har pligt til at til- og afmelde dit barn til ferier af hensyn til planlægning af medarbejdernes tjeneste.