Koordineret pasning

Ikon med kalender.  Koordineret pasning

I Rebild Kommune er der koordineret pasning i ugen mellem jul og nytår, i de tre dage op til påske, dagen efter Kr. Himmelfart og i sommerferiens uge 29 og 30. har du brug for koordineret pasning kræver det ALTID tilmelding.

Pasning varetages på skift af institutionerne i hele Distrikt Rebild Syd (Tuen i Haverslev, Kløvermarken i Ravnkilde, SFO SPiLOPPEN på Sortebakkeskolen, og Børnehaverne Rebild Syd.)Hvis der er børn fra Vuggestuen, der har behov for pasning, følger der kendt personale med fra vuggestuen.

Pasning d. 31. december varetages af én institution for alle børn i Rebild Kommune. Denne opgave går på skift mellem alle institutioner. Alle ferie- og lukkedage finder du i AULA.

Er det en anden institution som har åbent, så får du en personlig meddelelse i AULA omkring tilmelding til pasning.

HUSK: Du har pligt til at til- og afmelde dit barn til ferier af hensyn til planlægning af medarbejdernes tjeneste.

Brev til forældre 2024-Rebild syd_0.pdf