Logo for dagplejere og børnehaver i Rebild Syd

Tid til samtale

Ikon med to talebobler der hænger sammen.  Tid til samtale

Vi tager altid gerne en samtale. Men for børnenes skyld skal aflevering og afhentning kun bruges til korte beskeder. Så når du henter og bringer dit barn modtager vi meget gerne beskeder omkring dit barn, som er vigtige her og nu og særligt for dagen i dag. Medarbejderne tager måske også fat i dig, når du henter dit barn, hvis der er noget særligt du skal vide. Det kan være barnet har slået sig, har været særlig ked af noget, eller har haft en helt fantastisk oplevelse.

Men når du henter og bringer dit barn, har medarbejderne ikke altid god tid til at snakke om særlige udfordringer og problemer omkring dit barn. Hvis du har behov for det, så lav en aftale med en stuepædagog om hvornår I kan mødes til en snak. Vores medarbejdere har som de eneste i Rebild Kommunes dagtilbud er arbejdstidsaftale, der sikrer at de kan være fleksible og har mulighed for at mødes med Jer med meget kort varsel, hvis der er behov for det.